Положення про керівника МО



ЗАТВЕРДЖЕНО
науково-методичною радою школи
протокол від________№ __

ПОЛОЖЕННЯ ПРО КЕРІВНИКА МЕТОДИЧНОГО
ОБ'ЄДНАННЯ

Керівники шкільних методичних об'єднань обираються з числа найбільш досвідче них, авторитетних, творчо працюючих учителів членами методичного об'єднання і затверджуються наказом директора школи. Керівник шкільного методичного об'єднання:
             чітко і конкретно визначає зміст роботи ШМО відповідно до цілей і завдань ме тодичної роботи закладу, визначених програмою його розвитку, науково-методичною проблемою, нормативною базою викладання предметів, методичними реко мендаціями всіх рівнів;
             визначає пріоритетні напрями роботи, завдання ШМО, функціональні обов'язки його членів;
             складає план роботи ШМО на навчальний рік на аналітико-діагностичній ос нові;
             активізує і систематизує роботу ШМО, організовує науково-дослідницьку, експе риментальну, інноваційну роботу вчителів; відповідає за ведення належної документації ШМО;
             готує і проводить загальні засідання ШМО (4—5 разів на рік); організовує взаємовідвідування уроків учителів, відвідує уроки; організовує методичні виставки, видавничу діяльність членів ШМО, участь у про фесійних конкурсах, ярмарках педагогічних ідей тощо;
             забезпечує готовність шкільних команд до участі в олімпіадах, конкурсах, учнівсь ких конференціях; проведення першого етапу Всеукраїнської предметної олімпіа ди;
             збирає, аналізує і надає заступнику директора інформацію про результати прове дених моніторингових контрольних робіт;
             керує організацією проведення предметної декади (тижня), Тижня методичної май стерності;
             бере участь у вивченні стану викладання предмета, перевірках виконання навчаль них програм, ведення учнівських зошитів, підготовці і проведенні педагогічних рад, нарад при директорові, педагогічних консиліумах;
             контролює проведення позакласної роботи з предмета (факультативи, спецкурси, гуртки);
             проводить діагностику вчителів, здійснює її аналіз з метою корекції роботи ШМО;
             за результатами роботи за рік подає аналітичний звіт заступнику директора закла ду з НВР та визначає мету, завдання і зміст діяльності ШМО на наступний рік; керівник ШМО — член методичної ради школи.









Немає коментарів:

Дописати коментар