Тематика засідань МО

Тематика засідань методичного об’єднання

№ п/п
Зміст роботи
Відповідальний
Засідання 1 (27.08.2015 р.)
Нормативно-правове забезпечення
Викладання природничо-математичних наук у 2015-2016 н.р.
1
Аналіз проведення роботи методичного об’єднання у 2015-2016 н.р.
Троцик О.А.
2
Круглий стіл. Опрацювання нормативно-правових документів:
1.      Обговорено і затверджено план роботи ШМО на 2015/2016н.р. особливості вивчення предметів природничо - математичного циклу у 2015/2016н.р.
2.      Опрацьовано лист МОН України від 26.06.2015 №1/9-305"Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016навчальному році".
3.      Обговорено питання організації роботи за Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти (третій рік роботи):
a)      про організацію навчально - виховного процесу в 5-7-х класах;
b)      особливості реалізації  нового змісту Державного стандарту базової і повної загальної  освіти в нових програмах і підручниках для учнів 7-х класів;
c)      оцінювання навчальних досягнень учнів 7-х класів.
4.  Опрацьовано додаток до наказу МОН України від 16.06.2015р.№641                       "Методичні рекомендації  щодо  національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах".
5.  Надано рекомендації та інструкції щодо ведення шкільної документації.
6.  Проведено аналіз результатів ДПА, ЗНО 9,11 класах.
7. Надано рекомендації щодо роботи педагогів з учнями , що мають початковий рівень знань та з обдарованим учнями в 2015/2016н.р.
Троцик О.А.
3
Огляд педагогічних програмних засобів.
Троцик О.А.
4
Обговорення і затвердження плану роботи методичного об’єднання на 2015-2016 н.р.
Члени МО
5
Завдання для самостійної роботи членам МО:
 - Організація проектно-технологічної діяльності на уроках з використанням проблемно-пошукових методів навчання;
 - Проведення  І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад предметів природничо-математичного циклу;


Члени МО
Засідання 2 (27.10.2015 р.)
Принципи дидактики у навчанні природничо-математичних наук
1
З досвіду роботи. Презентація «Принципи дидактики у навчанні природничо-математичних наук»
Троцик О.А.
2
Ярмарок ідей.
  • Формування навичок швидкого обчислення та засвоєння матеріалу
  • Економія навчального часу та ефективність застосування урочного часу

Кваша Н.В.

Скляров С.Г.

3
Про наслідки проведення шкільних та районних олімпіад. Визначення методів та форм роботи з обдарованими дітьми
Члени МО
4
Завдання для самостійної роботи членам МО:
Опрацювати ефективність застосування різних форм та методів навчання, що сприяють підвищенню якості навчальних досягнень учнів.

Члени МО
Засідання 3 (18.02.2016 р.)
Формування емоційної сфери особистості учня засобами шкільної освіти
1
Роль національно – патріотичного виховання при вивченні предметів математично – природничого циклу.

Кваша І.В.
.
2
Диспут «Метод проектів у роботі вчителя. Яким він має бути?»
Мета: з’ясувати розуміння вчителями проектної діяльності як навчального процесу, яким чином організовувати роботу.
Питання для дискусії:
  • Як організувати роботу з учнями?
  • Які вміння набувають учні в результаті проектної діяльності?
  • Якою має бути система підготовки педагога?
Члени МО
 Кваша Н.В.
3
Організація підготовки до участі в учнівських конкурсах («Кенгуру», «Левеня», «Бобер», «Геліантус»).
Троцик О.А
4
Завдання для самостійної роботи членам МО:
Готуємося до атестації. Вчителям, що атестуються, підготувати матеріали з досвіду роботи про ефективність та результативність форм та методів навчання, які вони використовують під час навчання
Троцик О.А.
Засідання 4 (21.04.2016 р.)
Компетентність особистості – інтегрований компонент навчальних досягнень учнів
1
Педагогічна майстерня.
  • Формування різних видів компетентності під час викладання інформатики
  • Впровадження нетрадиційних форм та методів роботи на уроках за допомогою ІКТ

Кваша Н.В.

Кваша І.В.
2
Диспут «Вплив сучасних технологій на складові педагогічної майстерності вчителя»
Мета: з’ясувати, якої методичної допомоги та з яких питань потребує саме ця частина педколективу школи.
Питання для дискусії:
  • Якою має бути взаємодія вчителя з інформаційним середовищем?
  • Яким ви бачите процес самовдосконалення?
  • Яким доцільно застосовувати ІКТ у процесі навчання?
Члени МО
3
Внесення пропозицій щодо удосконалення організації роботи шкільного МО учителів природничо-математичного циклу у 2015-2016 н.р.
Члени МО
4
Внесення пропозицій до проекту робочого плану школи на 2015-2016 н.р.
Члени МО
5
Творчий звіт учителів, що атестуються
Троцик О.А.
6
Завдання для самостійної роботи членам МО:
Підготувати звіт про роботу МО за 2015-2016 н.р. (мультимедійна презентація)

Члени МО








Немає коментарів:

Дописати коментар